Cykel till söder

 
 
 

Hej på er! Tog en lång sovmorgon idag och låg sedan kvar i sängen i 45 minuter, behövdes verkligen. Blogginläggen som publicerades i morse var tidsinställda ;).
 
Var är superfint väder idag så tog cykeln och rullade ner på söder. Haha älskar att jag kan säga rulla, bor ca 2km från söder men är raksträcka och nerförsbacke hela vägen så är supersmidigt att ta sig dit med cykel. Dock lite jobbigare att ta sig hem.
 
Jag, pappa, Anna, Olivia och hennes kompis satte oss på ett café i skrapan och åt lunch. Tog en kyckling curry macka som var supergod och mango och banan smoothie till det.
Nu ska jag bara ta det lugnt och sen ikväll ska vi hem till min moster med familj och grilla. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!