första skoldagen efter lovet

 
Vaknade med halsont men bestämde mig för att åka till skolan ändå. Struntade i att va med på idrotten och kollade på istället,  känns ändå värt att inte missa massa lektioner + att jag vill umgås med Anna innan hon lämnar mig på torsdag. Lyckosten ska till Dubai i 10 dagar och lämnar mig ensam hemma. Är riktigt avundsjuk!  
 
Dagen gick relativt snabbt ändå och lyckades, för första gången någonsin, göra alla tal på matten. Verkligen skönt att ha sluppit skolan en vecka,  inte lika skoltrött nu efter lovet och med det fina vädret! Lite väl varmt i mitt rum när solen ligger på hela dagen bara, har shorts och linne och öppet fönster och är ändå varm. Men man ska inte klaga! 
 
Nu sitter jag och kollar på OUAT (Once upon a time är alldeles för jobbigt att skriva) och äter yoghurt med apelsin, mandlar och cocos. Väldigt splittrat inlägg men skriver från min mobil så blir rätt rörigt, men får duga. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!