Fortfarande förkyld

 
 
 
 
Godmorgon, blev väckt strax efter 10 och har precis ätit frukost - juice och naturellyoghurt med banan, apelsin, ananas, valnötter och kokos.
Är astrött och känns som om jag inte sovit alls fast jag sussat i över 8 timmar. Askonstigt, men antar att det är förkylningen som fortfarande sitter i. Tycker jag borde få bli frisk nu, har ju ändå gått 1 och en halv vecka sen jag blev sjuk. Vill kunna träna, slippa snyta mig och gå runt och vara trött. :/
 
Idag ska jag iallafall till fotografiska på förmiddagen, kanske tar en glass i ute i det fina väder, men sen har jag inga planer alls, så får se vad som händer. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!