Massa bilder från dagen

 
 
Var supermysigt att sitta på kajen i solen och äta glass
 
 
 
Mina converse har blivit riktigt slitna, måste köpa ett par nya innan sommaren.
 
 
 
 
 
 
 
Haft en supermysig dag i stan idag med Linnea. Åkte in till gamla stan där vi satte oss på bryggan och åt glass. Sen promenerade vi till kungsan för att fota lite där och sedan ut på djurgården för att ta båten tillbaka till slussen. Nu är jag riktigt trött men hinner bara vara hemma en snabbis för ska iväg och äta tapas med familjen. Kommer mer bilder sen, nu måste jag skynda mig, puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!