Saknar dig

 
Min fina syster i sommras

Inte träffat lilla syster sen i Söndags och nu börjar jag sakna henne rätt mycket! Dummingen sa att hon skulle ringa varje dag men antar att hon har fullt upp med annat. Brukar ju se varandra varje dag så känns konstigt att hon inte är hemma. Borde väl vara van att vara borta från familjemedlemmar då jag bor varannan vecka med mamma och varannan med pappa, men det hjälper inte. Känns lite extra tomt nu när jag är sjuk och är hemma. Men är bara att hålla ut, imorgon får jag träffa henne igen! Längtar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!