Över 1 kg godis

 
    
   
 
 
 
 
 
Tiden gick faktiskt rätt fort, lagom mycket folk så man hade nåt att göra hela tiden men inte var för stressigt. Alex väntade på mig när jag slutat, så vi åkte tillsammans till Segeltorp och Stockholms största godisbutik för att handla godis. Svårt att inte plocka på sig för mycket, fanns ju så många goda sorter! Sen åkte vi hem till mig en stund innan han åkte hem och jag drog till Linnea. Tjejen ska ju flytta till Usa onsdag morgon och vara där i 10 månader så passade på att spendera lite tid tillsammans. Kommer sakna henne sjukt mycket! Men kommer i alla fall hinna ses minst 1 gång till imorgon för lite hejdå middag.
 
Käkade thaimat till middag och kvällen (halva natten) spenderades med Alex och flera av hans kompisar. Hade skräckfilms Marathon och såg 3 asläskiga filmer. Trodde inte jag skulle kunna sova efter det men var hur trött som helst så slocknade fort ändå.
 
Dagens plan är att gå på bio men annars bara ta det lugnt och hålla söndagsångesten borta. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!