Powerwalk i värmen

 
 
Varit riktigt fint väder vid vår lilla stuga utanför Borlänge. Men har trottsat värmen och gett oss ut på promenad runt sjön både igår och idag. Äntligen fått träningsmotivationen tillbaka! Glömmer emellanåt bort hur mycket jag gillar och träna och har ingen ork alls, men när jag väl tar på mig träningskläderna så kommer jag ihåg det igen. Dock för varmt för att springa, så fick nöja mig med en PW och att hoppa studsmatta. Rätt positivt att man kan käka hallon man hittar på vägen när man går också, något som inte är lika lätt när man springer ^^. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!