Årsresumé April 2014

 
Var på besök hos mormor och morfar och var med kusinerna i en skatepark
 
 
 
Mormor hade bakat supergod kolapaj som jag inte kunde äta för att jag fortfarande hade vårt godisförbud
 
 
Istället åt jag massa jordgubbar, fixade smoothies och nyttiga chokladbollar
 
 
Som tur var hade jag även Anna med mig i godisförbudet
 
 
Det blev påsklov och hade supermysig tjejmiddag med flera tjejer från teknik
 
 
 
promenerade till söder och åt super god lunch i Skrapan med familjen
 
      
 
Var på bio och såg Noah med flera från teknikklassen
 
 
Lagade supergoda bananpannkakor med sockerfri chokladsås
 
 
Godisförbudet var över och unnade oss allt vi saknat under dessa 4 sockerfria veckor
 
 
Hade brunch med mina systrar
 
 
Var med min fina vän Linnea (som jag saknar så mycket!!) i stan och fotade en massa
 
 
Körsbärsträden i kungsträdgården började blomma och jag var såklart där och fotade 
 
 
Var på en spansk resturang med familjen och åt tapas och firade min pappas sambos födelsedag
 
 
Firade påsk och åt pannkakor
 
 
Var på landet för första gången för året och fotade den fina solnedgången
 
 
My tog dessutom årets första dopp i det kalla havet
 
 
Bladen på träden började blomma så fint utanför fönstret
 
 
Var i stan och promenerade i solskenet och åt på Vapiano
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!