En supertorsdag

    
 
    
 
Hade en lektion i skolan och slutade 12 så jag och Anna åkte in till stan och kollade julklappar och lunchade på Jensens Bøfhus. Perfekt att få flera julklappar fixade när det inte är överdrivet mycket folk i butikerna. Sen var vi såklart tvugna att prova skidoutfit till Val Thorens. Har redan ett par rosa skidbyxor men fungerar på att köpa en vit jacka då jag inte köpt en ny på 4 år. Hittade dessutom en väldigt snygg bräda på rean, tur att man fyller år inte långt efter jul då min familj redan köpt alla julklappar.
 
Nu ska jag städa lite på rummet och sen åka till Gamla stan för att gå på julmarknad och vapiano med familjen. Kram♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!