Från Krabi till Koh Lanta

 
 
 
 
 
 
 
Bilder vi tog på hotellet i Krabi
 
Var hur skönt som helst att få sova i en riktig säng i natt efter att ha suttit och sovit! Gick upp vid 8 Thaitid, vilket innebär att klockan är 2 på natten i Sverige, och åt frukost på vårt hotell. Sen gick vi runt i hotellområdet och hittade en utsiktsplats på våning 8 där vi tog massor med fina bilder.  Eftersom det inte var något superfväder bestämde vi oss att ta den tidiga båten till Koh Lanta. Så det var bara att packa ihop väskorna, checka ut och ta taxi till piren.
 
Vi åkte båt från Krabi pier till Koh Lanta och tog lite mer än 2 timmar tror jag. Som tur var så blev jag inte sjösjuk! Vilket typ var första gången någonsin... Och sen fick jag sitta brevid ett äldre tyskt par som satt och snackade engelska med mig så resan gick relativt fort ändå ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!