Morgon simning

 
 
Tar sällan med mig kameran under dagen på vardagar så idag får det bli ännu flera matbilder som jag fotade här hemma aldelles nyss. Jag och mamma lagade maten tillsammans och prövade på ett nytt recept med kyckling och färskost som blev riktigt gott. 
 
Idag gick jag upp tidigt och åkte till eriksdalsbadet för att simma med Julia innan skolan. Inte jätteansträngande att simma men har träningsvärk i bröst, axlar, triceps, lår och rumpa, ja typ överallt, så blev lite svårare idag eftersom vi var så stela. Var riktigt skönt att träna på morgonen och sen kunna bubbla lite bubbelpool och sätta sig i bastun :) måste få in en vana på att gå och simma oftare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!