17 ÅR!

 
 
 
 
 
 
Alla fina presenter jag fick i morse (En hel del rosa) - Hoodie, rosa linne, bikini och trosor från Victoria's secret, kameraobjektiv Canon 50 mm 1.8, Svart blus från Odd Molly, Rosa tröja från H&M, rosa mobilskydd, Blus från Bikbok, pengar, presentkort på Åhlens, Bok - Beautiful Creatures.
 
 
Bästa presenten!
 
 
Fina Tussie och närbild på min hoodie från Victoria's Secret
 
 
Chokladmousse tårta med hallon ^^
 
Idag är det den första februari och min födelsedag! 17 år fyller jag och har redan hunnit bli firad av pappa, syster, Anna, My och Isa. Blev väckt på morgonen med sång och presenter och sen åt vi frukost tillsammans. Efter det gick ut på promenad för att testa en av mina presenter - ett kamera objektiv som jag önskat mig! Blev grymma bilder! Är så glad över allt jag fått! Sen blev det lunch och tårta.
 
Har haft en riktigt bra födelsedag hittills och bättre blir den! Ikväll kommer mina tjejer hit på middag så blir super mysigt! Nu ska jag städa och fixa mig puss.
 
 

Kommentarer
Evelina

åhh Grattis fina du!<3

Svar: Taack! :) <3
emelie

2014-02-02 13:05:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!