Bra måndag

 
Anna, jag och Jacob på matten idag
 
Är trött efter både träning och en lång skoldag och skulle mer än gärna lägga mig i sängen och lyssna på musik. Det hade jag också gjort om det inte vart för det där jävla svenska-talet. Måste verkligen skriva klart det idag så jag kan lära mig det utantill tills torsdag!
 
Idag har jag iaf åkt skridskor på idrotten. Tyckte faktiskt det var kul. Lite vingligt i början men sen gick det bättre och vi körde typ hockey fast med en pinne istället för klubba och en ring istället för en puck. Kommer nog köra det nästa vecka också då man får välja, det enda negativa är att man måste släpa skridskor och hjälm :/...
På håltimmen gick vi till Forum och sen till donken. Även om det inte blev så mycket gjort på matte och engelskalektionen så hade jag Anna och Jacob kul. En bra dag helt enkelt.
 
Efter skolan åkte jag till gymmet. Missade tyvärr mitt podypump pass, men sprang lite och körde Cx med Julia istället så blev rätt lyckad träning ändå. För en gång skull hoppas jag att jag inte får träningsvärk! För imorgon ska vi beep-test och armhävningstest (eller plankan test, kommer inte ihåg) på idrotten och vill kunna göra bättre ifrån mig än förra gången.
Nej nu ska jag skriva klart mitt tal, Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!