Bra start på sportlovet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
En av de charmigaste bilderna jag sett på mig själv

Hej har varit lite dött här på bloggen men nu är det iaf sportlov och jag och syrran är på besök hos mormor och morfar. Igår var vi till kungsberg och åkte snowboard. Har säsongskort där och älskar att åka men är där rätt ofta vilket gör att man börjat tröttna lite på backarna. Var dessutom lite halvtråkigt väder och småduggade så var tur att jag hade med mig kameran och att Julia var där.
Var jättekul att Julia hade åkt dit över dagen, vi som annars brukar komma till backen vid 12 halv 12 var där redan innan 11 eftersom jag var så taggad på att åka och träffa henne haha. En riktigt bra start på sportlovet helt enkelt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!