Fokus på fel saker

 
Hatar att det hinner bli mörkt innan jag kommer hem från skolan :( , men bilder med dåligt ljus är bättre än inga bilder alls. Linne från Bik Bok (Fick det av lillasyster i födelsedagspresent ^^), jeans från Levis, armband från Lanzarote, halsband (fick av Anna och Lotta i födelsedagspresent). + kofta från Gina som inte är med i bild.
 
 
Rätt så normal måndag idag. Har suttit och skrattat ena stunden för att sen sitta tyst. Inte för att jag är ledsen, men för att jag inte orkar hänga med i samtalen. Och jag vet att jag åtminstonde borde försöka fokusera på lektionerna.
Istället för idrott var det en tjej från Österike som berätta när hon besteg K2. Hennes engelska uttal var kanske inte den bästa så blev rätt jobbigt att lyssna på. Men hon visade massa coola bilder och videor de tagit så var helt okej ändå.
Sen har jag tillbringat alldeles för mycket tid åt att spela Flappy Bird. Usch, snacka om att slösa sin tid. funderar nästan på att stänga av mobilen i en timme nu så jag kan plugga till morgondagens matteprov och inte fastna framför det där jäkla spelet!
Ikväll blir det iaf PH!! Finalvecka nu juuuu! :D ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!