Godis, musik och matte

 
Min söndag har bestått av musik, matte och godis. Had köpt massa godis igår som vi tog fram när vi bara var 4 stycken kvar igår. Så har haft en stor frestande skål brevid mig hela dagen vars innehåll har minskat lite för mycket. Usch mår illa när jag tänker på hur mycket jag har ätit!
 
Jag och Anna sov länge idag, åt sen frukost och när hon hade gått så körde jag lite stretching. Känns som jag blivit lite väl stel på sistonde så försöker att stretcha 2-3 gånger i veckan så jag inte tappar min vighet. Målet är att kunna gå ner i split igen, just nu klarar jag bara av att gå ner i spagat.
 
Har matte prov på tisdag och har bestämt mig för att klara ett B eller A så har suttit med matteboken hela eftermiddagen. Bara tagit paus för mat och fika. Tråkigt liv men vill se om jag kan få bättre betyg genom att anstränga mig lite mer. Vi får se hur länge den motivationen håller. Nu ska jag kolla serier. puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!