Lagat snowboarden och ätit kexchoklad

 
 
Jag och Olivia får alltid höra att vi är jättelika och brukar inte hålla med, men på den här bilden måste jag faktiskt erkänna att vi är rätt lika. haha (hemsk bild btw)
 

Mamma åkte hem igår så idag var det bara jag Olivia och morfar som var i backen och åkte. Orkade inte stanna längre än till 3. Fördelen med säsongskort är att man kan åka hem när man känner för det och inte känna sig tvungen att stanna längre bara för att utnyttja dagskortet. Har ändå hunnit åka massa och ätit alldeles för mycket kexchoklad.
På vägen hem stanna vi och köpte en till rem till min snowboard så nu är den helt lagad :). Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag lägga mig framför tv:n. Ikväll blir det topmodel, så taggad!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!