Passenger

 
Sitter just nu i mjukiskläder och lyssnar på Passenger. Älskar hans röst! Så mysig. Trodde att den här dagen skulle bli asjobbig, har idrott som första lektion och det stog beep-test på shemat. Men när vi kommer dit så är ingen taggad på att köra (Inte så konstigt haha) så vår lärare sköt upp det till efter sportlovet. Yey. Fick istället hitta på en koregrafi till en låt, lite mindre ansträngande haha.
 
Efter skolan åkte jag och träna, träffade en person där som jag i stort sett aldrig snackar med, men båda sa hej till varandra. Även om vi bara sa någon mening till varandra blev jag på asbra humör. Kände verkligen att ett litet hej (oavsett vem det kommer ifrån) kan göra en så glad! ^^
 

Kommentarer
Lennart Johansson morfar

När jag hörde passengers första gången trodde jag att det var en annan grupp. Har just kommit hem från gymmet det blev bara 3.15 tim så jag är lite trött i kroppen. Jag blir också glad när någon hejar på mig så fortsätt att heja odh var glad
hälsningar morfar

Svar: Hahah det är inte så bara, duktig du är! Det ska jag, kram
emelie

2014-02-12 17:02:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!