Typ fredag idag!

 
 
 
 
Idag är det som fredag för mig, morgondagens lektioner är inställda och vi har ledigt ^^. Skulle först bara ha en lektion och sen säger vår lärare att det är onödigt att komma till skolan bara för att vara där en timme så slapp tekniken också. Kärlek till honom, hahah♥
Så istället ska jag träna och sen hem till Anna. Imorgon fyller min fina mamma år så ska fira henne och jag ska få presenter från henne eftersom jag spart dom från i lördags :). Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Inget plugg jag behöver göra akut, inget Paradise att titta på. Riktigt skönt! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!