Back to school

 
Detta skulle inte vara helt fel just nu! ↑
 
Har gått en dag i skolan, från 8:30 till 16:20, och har redan tröttnat. Vill ha mera looov! Vill kunna lyssna på musik hela dagarna, vara med kompisar, träna och sova! Fått 3 läxor idag, KUL! Och sen har vi Teknikinlämning på söndag och en historia film som ska vara inne på tisdag.
Borde verkligen ha satt mig och pluggat direkt när jag kom hem från skolan. Men idag var en sån dag jag verkligen behövde ta det lugnt och sätta mig och kolla på nyaste pll avsnittet och äta macka med sylt på. A life saver!! Lyckades faktiskt lägga upp en plan för min teknik uppgift, samtidigt som jag hade på summerburst 2013 på i bakgrunden.
Nej nu ska jag sova. Varit alldeles för trött idag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!