Bokar resa istället för att plugga

 
Thailand December 2011/Januari 2012
 
ÅÅ jag vill baka, lyssna på musik, kolla serier, sova, gå ut och fota (fast vill att det ska vara ljust). Men borde verkligen plugga. Har en telreflektion att skriva till svenskan, en produkt analys till designen, teknik uppgift, engelska uppgift och så har jag säkert glömt nåt...
Kom hem kvart över 5 från skolan och då sitter mamma och Olivia och kollar på resor till Thailand. Förut tänkte vi åka dit julen 2013 men valde att skjuta upp det för jag var utomlands 46 dagar av 365 förra året, bättre att sprida ut resorna! Men nu har vi bokat resa! Åker den 21 December och kommer hem 9 Januari. Det enda tråkiga med det är att jag ska vara borta från vänner och familj (pappa) i 3 veckor och att jag inte kan fira nyår med mina kompisar som vi redan börja snacka om haha. Men kommer bli grymt kul och ser verkligen fram emot resan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!