Inga nyårslöften för mig

 
Bestämde mig för att inte ha några nyårslöften iår. Vill inte lova något jag inte kan hålla. Det känns bara dumt. Ska självklart träna, äta mindre onyttigt, ta hand om mig själv osv. som de flesta nyårslöftena handlar om. Göra sånt som får en att må bra, som exemplena ovan, gör man ju året om, i allafall jag. Nyårslöften kan för en del vara det som får saker att inträffa, men för mig spelar det ingen roll om jag lovar något på nyårsafton eller inte.
 
Skulle jag ha ett nyårslöfte skulle jag ändå bara lova något som jag alltid tänker på/gör ändå. t.ex. träna regelbundet, vilket jag tycker är riktigt kul och gör så ofta jag kan och orkar när jag inte är sjuk.
Om man ska lova sig något och sätta upp ett mål så tycker att man kan göra det vilken dag som helst på året, inte vänta tills det blir nyårsafton.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!