Mot tele2 arena

  
 
Gamla träningsbilder i brist på annat som passar
 
De första dagarna på 2014 har gått och jag har bara tagit det lugnt och sovit länge. Idag vakna jag halv 2, helt sjukt då jag brukar sova till senast 11. Har väl äntligen fattat att det lov nu när det snart är över :/.
I förrgår provtränade jag på Flex med mamma. Var faktiskt asbra! Breda och sköna löparband, fräscha omklädningsrum och inte alls mycket folk. Sen att det var jobbigt att träna igen efter öppehåll är en annan sak.
 
Tränade även igår och kollade på The Shining med familjen. Idag har jag bara hunnit spela just dance och duscha men nu ska vi gå till Tele2 arena för att bowla och äta middag. Puss♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!