Motivation

 
 
 
 
Bestämt att jag ska fota enormt mycket i helgen! Nu har det varit lite för mycket Gran Canaria bilder på sistonde!
 
Tycker det är lätt att hitta motivation till det mesta. Behöver jag träningsmotivation är det bara att ta på sig gymkläderna, play:a bästa träningslåten på spotifylistan och/eller kolla träningsbilder på instagram. Kollat enormt mycket yoga-sidor idag och vill typ lära mig allt! ^^
 
Plugg är svårare att hitta motivation till. Men knepet som funkar för mig är väl att inte skjuta upp allt till sista dagen och om man ändå lyckas göra det så tänker jag alltid hur skönt det skulle vara om jag var klar med uppgiften. T.ex. när jag är klar med allt plugg får jag sova, se på serier, äta m.m
 
Tycker nästan det är jobbigare att ta sig till skolan än att plugga. Men även det blir man van vid. Det är bara att bita ihop nu. Om man fokuserar på de mindre roliga grejerna får man även tid och ork till det man tycker är kul!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!