Shopping från Mellandagsrean

 
Bild 1: Stickad tröja från H&M tidigare pris 249kr REA 75kr,    Bild 2: T-shirt från Tommy Hilfiger Denim tidigare pris 400kr REA 280kr,
Bild 3: Långärmad från Gina Tricot tidigare 149kr REA 75kr,    Bild 4: Jeans från Tiger of Sweden (JC) tidigare 1399kr REA 650kr
Bild 5: Kofta från Gina Tricot 199kr ej på rea    Bild 6: Jacka från Esprit tidigare 1199kr REA 600kr
 
Har inte hunnit visa det jag köpte på mellandagsrean än men här kommer det :). Jag och Anna åkte in till stan den 26 och var där redan 20 över 9. Kollade på Mathilde och hittade en blus i rätt storlek och allt men 600 kändes fortfarande ganska mycket att lägga på en blus då det fanns finare på vårkolektionen. Vi gick iaf vidare till Tommy Hilfiger butiken där det var helt tomt på folk. 30 och 50 procent på typ allt ^^. Köpte t-shirten längst upp till höger.
Hittade Tiger Jeans som jag önskat mig i julklapp men inte fått på rea på JC. 650kr kosta de, är så sjukt nöjd! Sen när vi kommer fram i kassan visar det sig att de är felmärkta och skulle kosta 1399kr, men fick dom till reapris ändå :D. Köpte även en stickad tröja och en långärmad från Gina Tricot, 75 kr st.
Sen var jag i Valbo med mamma, syrran, mormor och morfar. Hittade ett par svarta crocker jeans för 250kr som jag inte hunnit ta bild på än. En kofta som inte var på rea och en jacka som jag och Olivia ska dela på. Vi får se hur bra det går, men fanns bara en kvar och båda ville ha den.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!