29 Juli

 
över 1 år gammal bild från Gräddö, saknar mitt långa hår! :(
 
Går runt och är konstant varm och svettig. Riktigt kvavt i Stockholm och går knappt att vara innomhus eller i solen. Därför har större delen av den här dagen spenderats i och vid en sjö. Simmade över sjön och tillbaka så skulle tippa på att vi fick oss 600m simträning. Sen cyklade jag och träffade Julia. Gjorde inget speciellt utan satt bara och snackade om sommarjobb, planer för nästa år och när skolan börjar, osv. Super mysigt.
 
Igår kväll var jag, Viktor och Jakob hemma hos Anna, stannade dock inte så länge eftersom jag lovat att sova hemma. Var dessutom supertrött eftersom jag sover så dåligt i värmen och vaknar flera gånger :/. Inte alls kul. Vad har ni haft för er de senaste dagarna?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!