31 grader och sol

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Bloggen har stått tom några dagar nu så tänkte ge er en liten uppdatering. Var på landet hela onsdagen, badade, solade, åkte båt m.m. Åkte hem på torsdagen för att jobba i 4 timmar och äta middag med mamma. Sen har jag mest umgåtts med min älskling som jag saknat så mycket. Har badat både i flaten och söderbysjön, ätit glass, kollat på film, haft vattenkrig, cyklat, promenerat, ätit pizza osv. 
 
Jag och mamma har precis ätit tacos och nu sitter jag i soffan och är i matkoma. Är dessutom helt slut efter att ha varit ute i värmen hela dagen. Borde ta mig upp och ut på en promenad, men var rätt skönt att bara sitta här och slappa... Jaja vi får se. Har inte haft träningskläder på mig på 3 veckor nu så borde komma igång med det igen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!