Black&White

 
 
Fler bilder från Studiofotograferingen. Bilderna som blev bäst var typ alla i svartvitt, lite konstigt då jag oftast föredrar bilder i färg. Bilderna är alltså tagna med ett svartvitt-filter som var inställt på kameran och det enda jag har gjort är att lägga ihop dem till collage.
 
Nu ska jag sätta på mig mjukisbyxor, tofflor och ett linne och bara ta det lugnt. Lär bli svårt att hålla ögonen öppna och inte "bara vila dem" i några sekunder. Kommer garanterat råka somna eftersom jag inte sov så mycket i natt. Men vägrar att gå och lägga mig halv 10 på sommarlovet!!! hahah, är dessutom fredag så får bita ihop och kämpa lite. Laddat med film, gräddfilschips och kallt caramellkaffe så blir ju inte direkt nån pina. Puss på er♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!