Dåligt med energi

 
Hallåj, sitter just nu på bussen på väg till jobbet och tråkar. Rätt segt att behöva åka samma 40minuters sträcka vatje gång jag ska till och från jobbet, men är bara att bita ihop. Känns bara lite jobbigare idag eftersom jag är så pass trött. 
 
Träffade min saknade vän Alva igår, mådde rätt dåligt men var verkligen superkul att träffa henne! Sen på kvällen drog jag och badade med Alex och några av hans kompisar. Åkte sen hem och kollade film tills vi somnade vid halv 2.
 
Idag har vi inte gjort mer än att äta frukost och städat. Slösade 3 timmar åt att göra ingenting när jag kom hem till mamma. Blir lätt så när man inte har någon energi kvar. Längtar tills jag slutar och kan åka hem och sova ut ordentligt! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!