Första dagen på jobbet igår

 
 
 
 
Outfit jag hade när vi var på väg till Göteborg - Linne från Hollister (älskar att det är öppet i ryggen!) // shorts från Forever21 // bikini från cubus // solglasögon från bikbok
 
Godmorgon på er! Känns bra att säga det även fast jag varit vaken sen kvart över 7 och både hunnit äta frukost och lunch. Hahah är fortfarande astrött så känns som jag är nyvaken. Inte gjort särskilt mycket vettigt idag heller. Efter att ha gått upp och ätit frukost så gick jag tillbaka till sängen och låg där i 2 timmar, läste, lyssnade på musik och tog det lugnt. Sen städat, plockat ur diskmaskinen, cyklat till Hemköp och handlat och sen fixat lunch.
 
Mamma och Olivia är i stugan så är ensam hemma och behöver fixa allt själv, men är rätt skönt ändå. Är hemma eftersom jag precis börjat på mitt jobb på McDonald's. Hade min första dag igår, jobbade i 3 timmar och gick faktiskt asbra. Känndes lite svårt i början för att det var så mycket att hålla koll på men kom in i det efter en timme och då flög tiden fram. Fick en asbra handledare som jag delade med en supertrevlig tjej som också jobbade för första gången. Kom hem och hela jag luktade cheeseburgare så något rätt måste jag ju ha gjort. Var sjukt skönt att få duscha efteråt iallafall!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!