gassar i solen







Äntligen är det svensk sommar på riktigt! Solen steker hela dagarna och har inte sett ett moln sen jag kom ut till Gräddö. Så härligt! Mindre härligt är väl att jag bränt mig och min hud numera är röd... Saknar dessutom Alex och alla fina vänner där hemma :(.

Igår var 5 av mina kusiner i ålder 4-13 här på besök, så då var det full rulle hela dagen. Idag har jag övningskört i en timme, ätit glass vid kajen och spenderat resterande timmar i solen på bryggan. Imorgon får jag hålla mig i skuggan om den röda färgen ska hinna lägga sig tills jag ska jobba på torsdag. Vill ju inte skrämma iväg gästerna...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!