Tacobar och Oculus

  
 
Hej på er! Gick rätt bra på jobbet igår, bara andra dagen men känns redan som jag börjar komma in i det. De enda missarna jag gjorde var väl att glömma namnbrickan hemma (INTE bra!!!) och råka hälla daim i kylen då locket satt löst. Fick ta en beställning på engelska också hahah, måste bli bättre på att snacka engelska alltså!
 
Åkte hem och duschade och bytte om sen åkte jag och Alex till Heron city för att äta middag och gå på bio. Var tur att jag hade med mig honom för annars hade jag inte klarat av att se filmen. Usch var alldeles för läskig, vågade knappt titta... Men ska sluta tänka på filmen, var en riktigt bra dag ändå!
 
Nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!