London dag 1&2

Resan började med att vi satte oss på ett flyg runt 9 på kvällen svensk tid. Kom alltså fram rätt sent och checkade därför in på ett hotell 1 km från flygplatsen.

Vi vaknade upp nästa dag, åt frukost, checkade ut och åkte tillbaka till flygplatsen. Därifrån tog vi tåget till London.

Väl framme i London tog vi våra väskor och började gå mot hotellet.

Blev rätt många stopp för att läsa kartan och för att fota. Men kändes roligare att gå (även om det var långt) och se massa saker på vägen till hotellet än att färdas med tunnelbanan under jorden och inte se nåt.

Stannade och åt lunch på en sushi resturang på vägen. Jag som inte gillar sushi fick en burk som innehöll stekt ris och kyckling till typ 3 personer.

Fortsatte sen till hotellet där vi checkade in och lämnade våra väskor.

Sen gick vi och mötte upp den här snyggingen på Madame Tusseud's. Tog typ 300 bilder inne på museet, så coolt att dockorna ser så verkliga ut!

Efter museet promenerade vi tillbaka mot hotellet. Åt middag på en thairesturang på vägen. Sen var vi rätt slut så gick hem och vilade våra små fötter som gått hela dagen.