Magic

 
 
 
Kamerahus - Canon EOS 500D // Objektiv - Canon 50mm 1.8 // modell - Jag // Fotograf - Olivia (med mina kamera inställningar)
 
Var en helt magisk solnedgång vid vårt landställe på midsommar. Tog hur många bilder som helst och blev supernöjd med flera av dem. Tänkte wow efter varje bild jag knäppte och fotade på tills Olivia tröttnade på att vara modell och fotograf. hahah hade jag haft stativet med mig hade jag väl stannat ute tills det blev helt kolsvart (vilket det aldrig blir på sommaren nu när jag tänker efter...)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!