Så trött att jag inte vet vad

 
Är så sjukt trött nu. Måste anstränga mig för att lyckas hålla ögonen öppna. Sitter och lyssnar på min party lista på spotify nu så jag håller mig någolunda vaken medans jag skriver detta.
Kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden (vilken adrig händer) och sova som en stock. Tur att jag har sovmorgon imorgon, hade aldrig kommit upp innan klockan 7. London ligger en timme efter i tiden så skulle vara som att gå upp innan 6 för mig. Men tänkte bara säga godnatt, lovar att uppdatera med bilder från London imorgon. Puss♥

Kommentarer
Lennart Johansson

Kolla din och mammas mail
Morfar

2014-06-02 18:34:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!