9 mars 2014

          
 
          
 
Bild från skolan i fredags och resten är tagna idag
 
 Hej på er! Inte bloggat på hela helgen och har haft rätt fullt upp med annat. I fredags var vi ett gäng från skolan som åt tacos och sov över. På lördagen hade jag mamma och Olivia en heldag på stan. Jag och Olivia bjöd mamma på bio och fika eftersom hon fick det i present av oss när hon fyllde år. Hade supermysigt, promenerade runt i stan, såg på hallåhallå på bio (som faktiskt var rätt bra för att vara en svensk film) och åkte sen hem och åt god mat och kollade på melodifestivalen.
 
Idag har jag varit ute och sprungit (första gången för iår) och sen åkte jag in till stan och mötte Julia. Vi promenerade från skanstull in till gallerian där jag lämnade tillbaka ett linne jag köpte igår och sen tillbaka till söder och skrapan för att köpa yoghurtglass. Var verkligen superfint väder idag och jag har totalt gått och sprungit 13km idag så kommer sova bra ikväll!
 
Nu måste jag plugga, har fysikprov på torsdag, svenskatal på onsdag, engelska läxa tills på fredag & massa teknik denna vecka :'(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!