Bilder från helgen

 
 
Firade Olivias födelsedag med tårta och presenter, av mig fick hon en svart collegetröja med vitt tryck och paljetter på armarna. Även jag fick lite småpresenter, två tshirtar, ett linne och en sminkborttagningskräm från Jabu'she.
 
 
Var så sjukt fint väder i Mora! Blå himmel och sol både lördag och söndag. Tog massa fina bilder när vi var ute och promenera så bjuder på en bildbomb här ovan! ↑
Orkar inte skriva så mycket mer nu utan ska sätta mig och plugga i en halvtimme och sen ska jag sova. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!