Födelsedagsfirande och söndagsplugg

 
 
 
Firade Anna med smörgåstårta till lunch, men eftersom jag inte är så förtjust i ägg, majonäs, räkor, rom och tonfisk (lång lista, haha) så blev det korv och sallad för min del. Blev även kladdkaka till efterätt som jag inte heller åt. Suktat efter kladdkaka typ sen dag ett av mitt godisförbud, men får hålla ut tills det är över, klarade mig rätt bra på jordgubbar ändå.
 
Har pluggat engelska hela kvällen, läst bok och skrivit en karaktärslogg på det. Nu tänkte jag bara ta det lugnt och kolla lite serier. Är rätt trött, har ont i huvudet och fryser så hoppas verkligen inte jag håller på att blir sjuk! Har mycket plugg att göra och har planerat att ta igen träningen jag hoppade förra veckan så är inte läge för det nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!