Framtida uppfinnare

 
 
 
Anna och jag i skolan idag, bilder lånade från Annas blogg
 
Vaknade 4:45 imorse och var helt säker på att jag hade försovit mig och var halvvägs på väg upp ur sängen för att skynda mig in i duschen. Men insåg sen att jag hade hela 1 och en halv timme kvar att sova.
Fysiken var som vanligt tråkig och ointressant, på svenskan hade vi b.la. rättstavning på 50 ord hade fel på 2-3 ord så är väl okej (varför ska man ens kunna stava till lasarett?).
 
Ska börja med ett nytt projekt i tekniken nu och ska på 15 lektioner komma på en uppfinning eller utveckla en produkt och göra en prototyp av den. Inga idéer än så länge men hoppas vi kommer på något snart.
 
Nu ska jag iväg och träna och sen ska jag möta upp Anna, Anna, Lotta och Elinor för en tjejkväll och övernattning. Får kompledigt för tekniken imorgon och har ingen engelska eftersom vi redan haft vårat muntliga NP, så är lediga imorgon! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!