Ibland får man unna sig lite extra

 
Hej på er, hade en dålig morgon men dagen blev som tur var bättre och gick förvånadsvärt snabbt. Segt med måndag men var kul att träffa alla efter lovet igen! Höll min engelska redovisning och kunde helt klart gjort det bättre, men är skönt att det är över nu iaf!!
 
Förutom det har jag unnat mig en frappe på wayne's (nya favoriten med caramelsmak), kände att jag helt klart var värd det!! Och sen har jag även hunnit träna. Sprang 3km och körde cx. Nu blir det top model och middag! Puss♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!