Morgonträning

 
 
 
Så fint väder idag!

Godmorgon! Trotts att jag har studiedag idag så satte jag klockan på 5:45 och gick upp och åkte till gymmet.
När jag väl kommer fram så inser jag att mitt gymkort har gått ut och att jag inte har tillräckligt med pengar på kortet för att köpa ett nytt. Men hade tur och tjejen i kassan släppte in mig ändå, hade kännts lite segt att åka hem igen när jag hade gått upp så tidigt!
Körde iaf bodypump med Julia, så  kommer ha träningsvärk i både rygg, ben och armar imorgon. Riktigt tufft pass.
 
Åkte hem och lämnade träningskläder och nu sitter jag i skolan och jobbar extra. Har inte jättemycket att göra utan är mest här för att umgås med de som jobbar haha. Ha en bra fredag, puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!