Pluggfika

 
 
 
               
 
Sista dagen på lovet och imorgon börjar skolan. Har lite blandade känslor då jag vill träffa alla i skolan igen men inte vill ha massa prov och redovisningar. Har tyvärr inte pluggat så mycket som jag tänkt under lovet så denna och nästa vecka kommer bli helvetes veckor med 2 Svenska tal, Engelska tal och fysikprov. Och sen är det säkert massa plugg i de andra ämnena som jag inte har koll på.
 
För att inte tråka ut mig själv mötte jag upp Anna vid Östermalmstorg och vi satte oss på Espresso house för att plugga. Fikade och snackade men fick faktiskt en del gjort i Engelskan så var bra!
Nu blir det mer plugg, men kommer dyka upp en glossybox inlägg under kvällen. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!