Slutkörd

 
 
Tog med mig kameran till skolan idag så passa på att fota i morse när jag vänta på tunnelbanan
 
Denna dag har redan varit alldeles för lång och då är klockan inte mer än 7! Haft svenska, teknik och matte och sen var jag tvungen att stanna kvar efter skolan för att jobba teknik. Men efter 3 timmars extra arbete är vi äntligen klara med bygget!! Så jävla skönt!
 
Kom hem helt slut och satt i min säng och lyssna på musik och blunda i en halvtimme innan jag orkade ta av mig jackan och tända lampan. Inte ätit ordentligt idag så antar att det bidrar till tröttheten, skolan hade vegetarisk dag och jag är inte ett särskilt stort fan av broccolipaj.
 
Nu ska jag ÄTA och sen fixa ihop en powerpoint med bilder på vår stad. Ska sova så fort jag är klar, vill att morgondagens presentation ska vara över så snabbt som möjligt och sen vill jag ha helg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!