Stök, tyg och träning

                 
   
I brist på bilder blir det två halvtråkiga från tygaffären, bättre än ingenting
 
Har riktigt stökigt rum för tillfället. Hatar när det ligger saker överallt (är framförallt kläder) men orkar ändå inte städa. Så tråkigt. Och det blir stökigare varje dag, usch. Får se om jag orkar städa imorgon.
 
Var en rätt så bra dag idag, haft svenska, matte, fysik och design. På designen håller vi på att designa en egen skoluniform så idag fick vi åka till en tygbutik i Sickla och kolla ut tyger och få inspiration. Slapp åka tillbaka till skolan när vi var klara så slutade ca en och en halv timme tidigare. Riktigt skönt.
 
Efter skolan åkte jag till gymmet, sprang 5km och körde mag och rump-styrka så nu är jag rätt trött. Både i kroppen och huvudet. Har kollat på Top Model Sverige och nu ska jag plugga lite innan jag går och lägger mig. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!