Första maj

 
 
 
 
Hej på er! Varit trött hela dagen och låg i sängen och kollade på OUAT och läste Looking for Alaska ända till halv 3. Både serien och boken är grym så inte mig emot. Men kände att jag behövde röra på mig så jag och Linnea tog en prommenad runt Skogskyrkogården och snackade om allt möjligt :). Kvällen spenderades med familjen på tacobar och sergel biografen. Såg the Grand Budapest hotel som var helt okej, inte min typ av film men roligt att få se nåt annorlunda ändå.
 
Hoppas ni också haft en bra första maj. Nu ska jag kolla på finalen av Top Model Sverige, håller tummarna för att Ellinor vinner! Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!