Inte kul med nationella


Rätt så klockrena tweets om dagens engelska nationella. Hängde inte alls med på hörövningen och var jätteosäker på flera stavningar och svar på läsförståelsen. Tyckte det var assvårt!
 
Efter att jag slutat 16:10, fick gå tidigare (YES), satte jag och Anna oss på McDonald's och snacka. Hunnit plugga lite teknik, lyssnat på podcasts och läst bloggar och nu ska jag öva på mitt svenska tal som jag (troligtvist) ska hålla imorgon. Mycket plugg idag men imorgon ska jag träffa Linnea och bara ta det lugnt. Längtar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!