Jordgubbar och rondeller

 
 
 
Är verkligen helt slut. Tar verkligen på energin att vara i solen och är dessutom snorig. Har studiedag imorgon men hoppas verkligen inte jag blir sjuk sista veckorna nu. Har extremt mycket denna vecka!
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer än att vara i solen idag. Åt glass och jordgubbar i den 23 gradiga värmen (var säker över 30 på glasaltanen som vi satt på) innan vi åkte från mormor. Övningskörde hemifrån dem till bensinmacken och fick pröva på att köra i 3 rondeller och köra på 60 väg för första gången. Har tidigare bara kört på 50 väg som i stort sett bara i raksträcka. Men gick faktiskt riktigt bra. Sen körde mamma den 2,5h långa resan hem. 
 
Funderar på att ta en pluggfri kväll och gå och lägga mig istället så jag orkar plugga imorgon istället. Så får det nog bli. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!