"Ledig"dag

 
Dagens lunch till höger, gjorde en smoothie som var mycket godare än vad den såg ut med grönt äpple och banan ^^.
 
Var kompleteringsdag idag och eftersom jag inte hade något att komplitera så har jag varit hemma. Tog sovmorgon och kollade på serier på förmiddagen, men resten av dagen har jag pluggat till teknikprovet. Asmånga sidor att läsa och har antecknat det viktigaste så tog några timmar men nu har jag sammanfattat allt. Haha lite kul hur man tänker "åå på tisdag ska jag vara ledig" och sen måste man ändå plugga hela dagen. Men har varit skönt att gå runt i shorts och tofflor hela dagen iallafall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!