Riktigt bra dag

 
 
Var inte alls särskilt nervös idag när jag höll mitt Svenska NP tal - iallafall inte om man jämför med de tal jag hållt tidigare. Kändes riktigt skönt att äntligen fått det gjort och fick bara positiva kommentarer så känns bra.
 
Mycket mer plugg blev det inte eftersom vi tjejer i klassen fick i uppgift att hänga med några killar från Nice som var på studieresa i Sverige. Snackade och spelade basket med dem så slapp tekniken och halva mattelektionen.
 
Efter skolan åkte jag och mötte upp Linnea, handlade, bakade, fotade m.m. Blev middag rätt sent eftersom vi blev ganska mätta på bakverken, så jag och My var ashungriga. Pappa och Anna är bortresta så vi gick och köpte sushi och pizza, satte på oss mjukisbyxor och kollade på hockey medans vi åt. Haha som riktiga tjockisar.
Resten av kvällen spenderade jag till teknikplugg. Hoppas verkligen det går bra på provet imorgon!! Nu ska jag få lite sömn också. Godnatt♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!