En skön lördagsmorgon

 
Godmorgon, börjde denna dag med en supergod frukost och sen gick jag tillbaka till min säng och låg och vaknade till och lyssnade på musik. Hur skönt som helst att bara kunna ta det lugnt på helgen. Riktig lyx de dagar jag inte jobbar.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka få med familjen in till stan för att kolla vinterjacka. Har spanat in några snygga på nätet så jag hoppas jag hittar dom i butik så jag kan prova och känna om de är tillräckligt varma. Vill ha en riktigt varm och gosig jacka så jag slipper frysa i vinter (fast det lär jag nog göra oavsett..) Hoppas ni får en bra lördag. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!